از ماه‌های انتهایی سال گذشته که قیمت مسکن به یک‌باره دستخوش تغییر و تحولاتی جدی شد بسیاری از افرادی که در صدد خریداری مسکن بودند به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید ناگزیر به اجاره مسکن شدند. در این برهه زمانی میزان تقاضا برای اجاره مسکن بیش از خرید شد و شهروندان فراوانی مجبور به سکونت در خانه‌های اجاره‌ای شدند. این در حالی است که این روند با کاهش قیمتی بسیار جزئی هم‌اکنون نیز ادامه دارد و مردم در کشور بیش از گذشته در پی خانه‌های اجاره‌ای هستند.
 

اجاره آپارتمان در ونک

ونک یکی از محله‌های مدرن شمال غربی تهران به شمار می‌رود که در منطقه 3 شهرداری قرار گرفته است. این منطقه به دلیل برخورداری از ساختاری مدرن، برج‌های تجاری و مراکز خرید متعدد محلی مناسب برای اجاره مسکن است؛ بنابراین بسیاری از متقاضیان ملک در پی اجاره آپارتمان در ونک هستند، تا بتوانند با دسترسی به میدان ونک، یکی از میدان‌های اصلی تهران از امکانات این منطقه بهره‌مند شوند. این در حالی است که متقاضیان اجاره آپارتمان در ونک باید برای تأمین مسکن در این منطقه از بودجه به نسبت بالایی برخوردار باشند.

محله ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از جنوب به بزرگراه همت، از شرق به خیابان نلسون ماندلا و از غرب به بزرگراه کردستان می‌رسد، بنابراین می‌توان گفت که دسترسی‌های این منطقه نیز به نسبت سایر مناطق تهران در وضعیت بسیار مناسب‌تری قرار دارد.

اما در کنار برج‌ها و خانه‌های مدرن ساخته شده در ونک، محله ده ونک قرار گرفته که دارای بافتی قدیمی‌تر است که البته این منطقه نیز هر روز به سمت مدرن شدن سوق میابد و پیش‌بینی می‌شود با انجام فعالیت‌های نوسازی، قیمتی بسیار بالاتر را داشته باشد.

 قیمت خرید و اجاره آپارتمان در ونک به‌عنوان یکی از محله‌های مرفه نشین تهران بالاست. اما با توجه به سن بنا، امکانات و بافت محلی می‌توان شاهد عرضه ملک با قیمت به نسبت پایین‌تر نیز بود؛ بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در ونک قادر خواهند بود ملک مورد نظر خود را با قیمت‌های مختلف و شرایط و امکانات متفاوت با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید به‌راحتی جستجو کرده و پس از بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.
 

اجاره آپارتمان در تهرانسر

تهرانسر یکی از محله‌های غرب تهران و در منطقه 21 شهرداری قرار گرفته است. این منطقه از شمال به بزرگراه شهید لشکری، از جنوب به بزرگراه فتح، از غرب به بزرگراه آزادگان و از شرق به فرودگاه مهرآباد محدود شده و دارای 4 بخش تهرانسر شمالی، شرقی، مرکزی و غربی است. متقاضیان خرید یا اجاره آپارتمان در تهرانسر می‌توانند با هر بودجه‌ای در این منطقه ملک مورد نظر خود را بیابند.

این محله قدیمی در مقایسه با محله‌های اطراف خود از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار است بنابراین میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در تهرانسر بالاست ، زیرا در این منطقه برای متقاضیان با هر میزان بودجه‌ای ملک جهت سکونت وجود دارد.

از ویژگی‌های این منطقه می‌توان به بهره گیری از فضای سبز مناسب، باشگاه‌های ورزشی، مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های متعدد اشاره کرد که زندگی را برای ساکنان تسهیل داده است. تمامی این موارد باعث شده است تا متقاضیان فراوانی در جستجوی خرید یا اجاره آپارتمان در تهرانسر وجود داشته باشند.

به‌طورکلی قیمت خرید یا اجاره آپارتمان در تهرانسر متوسط رو به بالاست و به دلیل دسترسی مناسب به اتوبان‌ها، محله‌ای مناسب برای سکونت در غرب تهران به شمار می‌رود. اما با توجه به تفاوت قیمتی در خیابان‌های مختلف محله تهرانسر متقاضیان جهت خرید و یا اجاره آپارتمان در تهرانسر می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید و درج نام محله، ملک مورد نظر و متناسب با بودجه خود را جستجو کرده و بهترین انتخاب را جهت سکونت داشته باشند.
 

اجاره آپارتمان در مرزداران

بلوار مرزداران در شمال غربی تهران قرار گرفته و شامل منطقه 2 شهرداری می‌شود. این بلوار بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به اشرفی اصفهانی متصل کرده و منطقه 16 و 17 شهرداری را از یکدیگر جدا کرده است.

 به‌طورکلی بلوار مرزداران دارای خیابان‌هایی پهن است که تردد را برای ساکنان آسان کرده است. وجود آپارتمان‌های تازه‌ساز در این بلوار و قرارگرفتن آنها در کنار خانه‌های ویلایی و برج‌ها تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در مرزداران را افزایش داده است.

به‌طورکلی با توجه به قرار گرفتن بلوار مرزداران در بین اتوبان‌ها می‌توان گفت که دسترسی‌های این منطقه بسیار مناسب است و ساکنان این منطقه می‌توانند به سهولت با وسیله شخصی خود از این بزرگراه‌ها به هر نقطه تهران تردد کنند. قرار گرفتن مراکز درمانی و آموزشی متعدد، اماکن ورزشی و تفریحی و مجتمع‌های تجاری از ویژگی‌های اصلی این منطقه به شمار می‌رود.

قیمت ملک در منطقه مرزداران بسیار متغیر است و متقاضیان خرید و یا اجاره آپارتمان در مرزداران برای تأمین مسکن خود باید به امکانات به‌کاررفته در آپارتمان‌های این منطقه دقت کرده و بر حسب نیاز خود اقدام به انتخاب کنند. زیرا قیمت‌های ملک در منطقه مرزداران وابسته به سن بنا و امکانات آن است؛ بنابراین برای انتخابی کارشناسانه و مطلوب متقاضیان خرید یا اجاره آپارتمان در مرزداران می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید امکانات موجود در ملک را رصد کرده و با مشاهده دقیق قیمت، اقدام به تأمین مسکن خود در این محله زیبا و اصیل کنند.